Prima tappa
A storia di i veiculi elettrici precede i nostri vitture più cumuni alimentati da mutori di combustione interna. U babbu di u mutore DC, l'inventore è l'ingegnere ungherese Jedlik Ányos, hà sperimentatu per prima volta cù i dispusitivi d'azzione rotanti elettromagneticamente in u laboratoriu in u 1828. L'americanu Thomas Davenport Thomas Davenport hà fattu a prima vittura elettrica guidata da un mutore DC in u 1834. In u 1837, Thomas Davenport. cusì ottenutu u primu brevettu in l'industria di l'automobile americana. Trà u 1832 è u 1838, u scozzese Robert Anderson hà inventatu u carru elettricu, un veiculu alimentatu da batterie primarie chì ùn ponu micca esse ricaricate. In u 1838, u scozzese Robert Davidson hà inventatu u trenu elettricu. U tram chì hè sempre in strada hè una patente apparsa in Gran Bretagna in u 1840.
Storia di i veiculi elettrici di batterie.
A prima vittura elettrica di u mondu hè natu in u 1881. L'invintori era l'ingenieru francese Gustave Trouvé Gustave Trouvé, chì era un triciclu alimentatu da batterie di piombo-acidu; U veiculu elettricu inventatu da Davidson cù una bateria primaria cum'è putenza ùn hè micca inclusu in u scopu di cunferma internaziunale. In seguitu, batterie di piombo-acidu, batterie di nichel-cadmiu, batterie di nichel-idruru di metallu, batterie di lithium-ion, è celle di carburante apparsu cum'è energia elettrica.
Mid term
1860-1920 stage: Cù u sviluppu di a tecnulugia batterie, l 'usu di veìculi ilettricu era largamente usatu in Auropa è America in a seconda mità di u 19u seculu. In u 1859, u grande fisicu è inventore francese Gaston Plante hà inventatu a batteria di piombo-acidu rechargeable.
Da a fine di u 19u seculu à u 1920, i veiculi elettrichi anu avutu più vantaghji cà i veiculi propulsati da motori di combustione interna in u mercatu di i primi cunsumatori di l'automobile: senza odore, senza vibrazioni, senza rumore, senza bisognu di cambià di marcia è prezzu bassu, chì formanu u trè Divide u mercatu di l'auto di u mondu.
Plateau
Tappa 1920-1990: Cù u sviluppu di l'oliu Texas è u migliuramentu di a tecnulugia di u mutore di combustione interna, i veiculi elettrichi persu pocu à pocu i so vantaghji dopu à 1920. U mercatu di l'automobile hè gradualmente rimpiazzatu da i veiculi alimentati da i motori di combustione interna. Solu un picculu numeru di tramvii è trolebuses è un numeru assai limitatu di veiculi elettrici (aduprendu batterie di piombo-acidu, aduprate in campi di golf, carrelli elevatori, etc.) restanu in uni pochi di cità.
U sviluppu di i veiculi elettrici hè stagnatu per più di mezu seculu. Cù u flussu rolling di risorse di petroliu à u mercatu, a ghjente guasi scurda di l'esistenza di i veiculi elettrici. In cunfrontu cù i tecnulugii utilizati in i veiculi elettrici: l'accionamentu elettricu, i materiali di a batteria, i pacchetti di batterie di energia, a gestione di a bateria, etc., ùn ponu micca esse sviluppati o utilizati.
Periudu di ricuperazione
1990——: A diminuzione di i risorsi di petroliu è a seria contaminazione di l'aria hà causatu a ghjente à prestu attenzione à i veiculi elettrici. Prima di 1990, a prumuzione di l'usu di i veiculi elettrici era principarmenti da u settore privatu. Per esempiu, l'urganizazione accademica non governamentale stabilita in u 1969: l'Associazione Mondiale di Veiculi Elettrici (Associazione Mondiale di Veiculi Elettrici). Ogni annu è mezu, l'Associazione Mondiale di Veiculi Elettrici tene cunferenze è mostre accademiche di veiculi elettrichi prufessiunali, Simposi è Esposizione di Veiculi Elettrici (EVS) in diversi paesi è regioni di u mondu. Dapoi l'anni 1990, i grandi pruduttori di l'automobile cuminciaru à attentu à u sviluppu futuru di i veiculi elettrici è cuminciaru à investisce capitali è tecnulugia in u campu di i veiculi elettrici. À u Salone di l'Auto di Los Angeles in ghjennaghju di u 1990, u presidente di General Motors hà introduttu in u mondu l'Impact puro car électrique. In u 1992, Ford Motor hà utilizatu una batteria di calciu-sulfuru Ecostar, in u 1996 Toyota Motor hà utilizatu una batteria Ni-MH RAV4LEV, in u 1996 Renault Motors Clio, in u 1997, a vittura hibrida Prius di Toyota hà sbulicatu da a linea di produzzione, in u 1997 a prima vittura in u mondu di Nissan Motor Prairie. Joy EV, un veiculu elettricu chì usa batterie di lithium-ion, è Honda hà liberatu è vindutu l'Hybrid Insight in 1999.
Prugressu domesticu
Cum'è una industria di l'alba verde, i veiculi elettrici sò sviluppati in Cina dapoi deci anni. In quantu à e biciclette elettriche, à a fine di u 2010, e biciclette elettriche di a Cina avianu righjuntu 120 milioni, è a crescita annuale era di 30%.
Da a perspettiva di u cunsumu d'energia, e biciclette elettriche sò solu una ottava di e motociclette è una dodicesimu di vitture;
Da a perspettiva di u spaziu occupatu, u spaziu occupatu da una bicicletta elettrica hè solu un vintisimu di quellu di e vitture private ordinarie;
Da a perspettiva di a tendenza di u sviluppu, a prospettiva di u mercatu di l'industria di a bicicletta elettrica hè sempre ottimista.
E biciclette elettriche eranu una volta favuritu da i gruppi di redditu bassu è mediu in cità per i so vantaghji funziunali economici, convenienti è ecologichi. Da a ricerca è u sviluppu di e biciclette elettriche in Cina à u lanciu di u mercatu in picculi lotti in a mità di l'anni 1990, à a pruduzzione è a vendita da u 2012, hà mostratu un momentum di crescita sustanziale annu per annu. A causa di una forte dumanda, u mercatu di e biciclette elettriche di a Cina hè cresciutu à passi da gigante.
Statistiche mostranu chì in u 1998, a pruduzzioni naziunale era solu 54 000, è in 2002 era 1,58 milioni. In u 2003, a pruduzzione di e biciclette elettriche in Cina avia righjuntu più di 4 milioni, u primu postu in u mondu. U ritmu mediu di crescita annuale da u 1998 à u 2004 superava u 120%. . In u 2009, a pruduzzioni hà righjuntu 23,69 milioni di unità, un incrementu annu di 8,2%. In cunfrontu cù u 1998, hè aumentatu da 437 volte, è a vitezza di sviluppu hè abbastanza sorprendente. U tassu di crescita annuale mediu di a pruduzzioni di bicicletta elettrica in l'anni statistici sopra hè di circa 174%.
Sicondu e previsioni di l'industria, da u 2012, a dimensione di u mercatu di e biciclette elettriche righjunghji 100 miliardi di yuan, è u putenziale di u mercatu di e batterie di i veiculi elettrichi solu supera i 50 miliardi di yuan. U 18 di marzu di u 2011, i quattru ministeri è e cumissioni anu publicatu cumunamenti "Avvisu nantu à u rinfurzà a gestione di e biciclette elettriche", ma à a fine hè diventatu "una lettera morta". Significa chì l'industria di u veiculu elettricu hè affruntatu una pressione di sopravvivenza di u mercatu enormu in un ambiente di migliurà à longu andà, è e restrizioni di pulitica diventeranu una spada senza risolve per a sopravvivenza di parechje imprese; mentri l'ambienti esterni, l'ambiente ecunomicu internaziunale debbuli è a ricuperazione debule, facenu ancu i veiculi elettrici U bonus d'esportazione di vitture serà ridutta assai.
In quantu à i veiculi elettrici, u "Piano di Sviluppu per l'Industria di l'Automobile di Risparmiu d'Energia è di l'Energia Nova" hè statu infurmatu chjaramente à u Cunsigliu di Statu, è u "Piano" hè statu elevatu à un livellu strategicu naziunale, cù u scopu di stabilisce una nova situazione. per l'industria automobilistica. Cum'è una di e sette industrie strategiche emergenti identificate da u statu, l'investimentu pianificatu in i veiculi di l'energia nova ghjunghje à 100 miliardi di yuan in i prossimi 10 anni, è u voluminu di vendita serà u primu in u mondu.
Da u 2020, l'industrializazione di i veiculi di l'energia nova serà realizatu, a tecnulugia di i veiculi di risparmiu d'energia è di novu energia è i cumpunenti chjave ghjunghjeranu à u livellu internaziunale avanzatu, è a cota di mercatu di veiculi elettrici puri è veiculi ibridi plug-in ghjunghjeranu à 5. millioni. L'analisi predice chì da u 2012 à u 2015, u ritmu mediu di crescita annuale di a vendita di i veiculi elettrichi in u mercatu cinese ghjunghje à circa 40%, a maiò parte di quale vene da a vendita di veiculi elettrici puri. In u 2015, a Cina diventerà u più grande mercatu di veiculi elettrici in Asia.
Tempu di posta: 03-Jan-2023