Stu tipu di veìculu elettricu ùn pò esse messu in strada finu à ch'ellu hè lanciatu in u mercatu. S'ellu hè aduprata in i lochi induve i veiculi elettrici ùn anu micca bisognu di mette in u mercatu, ùn anu micca bisognu di mette in u mercatu.
I veiculi elettrici sò u modu di trasportu sceltu da parechji amichi. Sò ligeri è flessibili, chì li facenu ideali per l'utilizazione nantu à e strade di a cità in u trafficu.
I veiculi elettrici ùn anu micca bisognu di cunsumà carburante, cusì stu modu di trasportu hè accoltu da parechji cunsumatori.
In certi spazii, i veiculi elettrici sò obligati à esse messi in u mercatu. Se ùn sò micca inclusi in a lista, seranu puniti dopu avè vistu da a polizia di u trafficu.
Quandu si usa un veiculu elettricu in una zona chì deve esse registratu, deve esse registratu cù u dipartimentu pertinente dopu l'acquistu in modu chì pò esse guidatu nantu à a strada.
Siccomu u numeru di veiculi elettrichi cuntinueghja à aumentà, certi fenomeni assai cattivi sò apparsu nantu à a strada, cum'è i veiculi elettrici chì occupanu e carrughji di i veiculi di mutore è ùn ubbidiscenu micca i semafori.
Hè ricumandemu chì tutti rispettanu strettamente e regule di trafficu è i semafori quandu viaghjanu in bicicletta elettrica.
Ubbidiscenu à e regule di trafficu ùn hè micca per evità di esse multatu, ma per a sicurità di sè stessu è di l'altri, è per assicurà un bonu ordine di trafficu.
Se l'autostrada hè occupata, pruvucarà a congestione di u trafficu, chì ùn hè micca bonu.
Quandu andate in una bicicletta elettrica, hè cunsigliatu di portà un cascu è qualchì equipamentu protettivu, chì ponu migliurà a sicurità durante a guida.
Tempu di post: Oct-09-2023